Gröna fingrar

När man är sjuk i normala fall ligger man i sängen, äter glass och tittar på Disney Channel och diverse filmer. Själv är jag trött på detta och sitter och pluggar för att det ska hända något någorlnda kul i mitt liv när jag är sjuk. Är inte det patetiskt?
Idag är en sådan dag så jag har skrivit en marinbiologi presentation, engelska presentation, marinbiologi uppsats och en Svenska uppsats. Ja man får ju något gjort iallafall.
Igår blev ännu en målning klar till konstvågen i sommar! Jag ska ta kort på alla bilder någon gång och visa er vad som kommer ställas ut.
Nu ska jag gå ner och bygga lite på mitt projektarbete som jag hoppas på att snart bli klar med så ska jag visa er den också.
Ska nog ta en lååång dusch först!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0