Robinson Hans!

WOHO!!! Jimmy krossades i finalen!!!

Vinare Hans!!! Jag hejade ju på Mats men Hans var ju klart bäst av Jimmy och Hans...


Visst målar jag bra i Paint?

Jag sitter hos Frida och dampar på hennes tangentbord... Jag trycker på Caps Lock varenda gång jag ska trycka på A...
 Iallafall. Idag så har jag och Frida bakat, gått till Tempo där jag såg Strutsen och hennes bror hehe! Och jag har tittat på Shane Dawson som Frida håller på att knarka, jag tycker han var bra och rolig så jag kommer nog att kolla in mer av hans vloggar.

Frida tar väldigt lång tid på sig när hon ska gå på toa (särskillt när hon tar med sig gameboy:et)... Sitter och väntar på att vi ska titta på polarexpressen och äta upp våran marabou digestive choklad kaka.

Fast nu ska vi inte äta chokladen, så jag ändrar till mycket gott och underbart Lygnen vatten!!! Love it! 


Kommentarer
Postat av: Frida

shane<3 (:



jag gillar mitt gameboy:D

2010-01-31 @ 18:53:50
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0