Veckans babe V.1

Här kommer årets första veckans babe!!!

BOO BOO STEWART!!!

Kort fakta:

Namn:
Nils Allen Stewart Jr.
Smeknamn: Boo Boo
Ålder: 15
Född: 21 januari (1994) i Beverly Hills i USA
Känd för: Seth Clearwater i Twilight Saga, Jake Wincott i Dark games, Cary i American Cowslip, och en massa småroller... 
Kommande: Seth Clearwater i Eclipse, Ben i Logan och Peabo i Smitty.
kul fakta:  han är sångare i ett band som heter T-Squad som splittrads 2008, han är även stunt man. han har turnerat med Hannah Montana och Jonas Brothers




Boo Boo Stewart ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

seeeth. kärlek kärlek :D

2010-01-04 @ 15:22:59
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Lina

Han är exakt och då menar jag exakt lika gammal som mig! Jag fyller ju också år den 21!!!! :D

2010-01-04 @ 21:10:46

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0