Veckans babe V.3

Veckans babe är!!! (trummvirvell)

JOEL MCHALE!!!

Kort fakta:

Namn:
Joel Edward McHale

Ålder: 38 (20 November 1971)

Född: Rom i Italien

Känd som: Har en talkshow som heter The Soup, spelar bankman i spiderman 2, har rösten till Elliot i Bog och Elliot 2, FBI agent Robert Herndon i The informant!, Jeff Winger i tv serien Community och lite andra småråller i Tv serier.

Kommande: Inget för tillfället...

Kul fakta: Han har 2 söner och hans show visas mycket på E!.

Joel McHale ♥

Jag fattar inte vart jag sett honom.... någon som kan hjälpa till och minnas kanske???


Kommentarer
Postat av: Frida

Vi såg nån snygg kille i nån tv-serie. så såg vi ett namn. jag tror det var joel mchale. men jag tror inte det var han som var den snygga. utan han var någon typ regissör eller nåt...

2010-01-19 @ 18:50:31
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0