Vindevall på besök

Idag så var det vakna, städa och sedan kom familjen Vindevall hit.

Vi gick upp till vattentornet och tittade på utsikten, det var mycket mycket mycket kallt!

När vi kom in i värmen så visade vi runt i huset och drack glögg. Sedan var det dax för mat. Jag tyckte inte den var så god. För det var frukt i maten och det tycker jag är fel... Det blir inte gott helt enkelt!

Sedan sjöng vi lite och så tittade vi på film och nu har dom åkt hem.

Det var trevligt med besök, och denna familjen är väldigt snälla.

Vad tycker ni om min nya blogg design??? Jag har inte bestämt vad jag ska ha för bakgrund så om ni har något tipps så kommentera!

 


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0