Semester!!!

Resan har börjat och fint väder är det också! Tänk vilken tur med vädret jag har hela tiden! (peppar peppar)

Jag lämnade Köpenhamn igår. Det är en roligt stad, jag ska åka dit någon mer gång. Vi var på Köpenhamns nöjesfält Tivoli och det var jättefint och super kul! Det finns en karusell som är den värsta jag sett! Det är ett flygplan som åker runt och snurrar och grejer högt uppe i luften! Den åkte jag, Cindy och Olivia. Vi fick stå i en timme och 10 minuter innan vi fick sätta oss i planet berädda på det värsta... Men det är bara roligt.


          

Innan vi var i Köpenhamn så seglade vi till ett ställe som heter Flakfortet som ligger utanför huvudstaden. Där finns det grottor som tillhörde millitären under världskrigen och jag lovar, man kan göra värsta bra skräckfilmen i dom grottorna! Hur läskigt som hälst!

Nu ligger jag i nägon hamn i Skåne! Jag vågar inte beställa glass för jag förstår inte vad de säger... Men det ser ju dumt ut om jag pratar engelska med dom...

Snart kommer Cindy och då är det fest! WOHO!! Nej... Men kanske en film...


Kommentarer
Postat av: frida

jag åkte någon sån där sak på gröna lund, trodde att den skulla vara läskig men den var bara jätterolig! satt och skrattade när andra skrek. roligaste på grönan! :D

2010-07-21 @ 22:23:02
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0