Fysik plugg at Cindys

Ja nu sitter man här och har studiedag. Och eftersom jag är en sån pluggis så sitter jag och pluggar till fysik prov på min lediga tid... Känner att jag har ett underbart liv...

Men det har varit kul iallafall. För jag och Cindy åt på Hönö pinans pizza resturang om man kan kalla det de. Och det var mycket mums. Vi pratade om att Cindy inte tycker om bakelser:

Cindy: Asså jag "kan" ju äta allt.
Jag: Okej...
Cindy: Ja. Jag kan ju äta maskar... Men jag gillar det inte. (Detta sa hon och var helt seriös som om hon har smakat på maskar.)
Jag: HAHAHAHA Du skulle sett din min!!!

Vårat hus kanske ska vara med i en reklam som ska visas på TV i hela världen. Det var pga att någon mäklare tycker att vårat hus är så fint. Är inte de lite coolt???



Här är en bild på när jag och Cindy kollade på Avatar. Jag vet.. Jag är seg som lägger upp bildn nu. Men Cindy valde den. Hehe

Kommentarer
Postat av: Momma Hanne

Är så stolt över dig att du pluggar på fritiden. Lycka till på provet i morgon.

//Puss och kram Momma



2010-03-03 @ 21:01:54

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0