Gokartförare i hög fart!

Ja i helgen har jag och min familj åkt hela vägen ner till Lund. Där träffade vi på en trevlig familj som består av 4 personer: Jörgen, Maria, Ebba och Sebbe! 

Vi körde till en gokart bana. Där fick vi byta om till snygga overaller och stora svamphjälmar. Jätte snyggt. Jag satte mej sedan nervöst i en bil och tryckte ner gasen när jag fick klartecken. Ett långsamt första varv som sedan ökade till en 4:e plats i slutändan! WOHO!!! Det var mycket kul och jag kommer att göra om detta snart hoppas jag.

Middag och trevlig melodifestival och sedan somnade man proppmätt i en säng.

 

Missa inte veckans babe imorgon!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0