Veckans babe V. 18

Jag är hemskt lessen! Jag trodde jag hade lagt upp veckans babe. Men det gjorde jag inte... Ber så hemskt mycket om ursäkt för detta!

Så här kommer veckans babe idag istället:

RYAN KWANTEN!!!

Kort fakta:

Namn: Ryan Kwanten
Ålder: 33 (28 November 1976)
Född: Sydney Australien
Känd som: Han spelar Jason Stackhouse i True blood och Vinni Patterson i Home and away. Har har även spelat i en massa spisoder av olika tv serier bla. Law and order och Summerland. Han spelar även Jamie Ashen i filmen Dead Silence som är en av de bästa skräckfilmerna som någonsin gjorts (enligt mej).
Kommande: Han ska fortsätta spela Jason i  vampyrserien True blood. Samt medveka i filmerna Don't fade away, Red hill, Griff the invisible (där han ska spela Griff) och Guardians of Ga'hoole
Kul fakta: Han har fått en massa beröm för sin snygga mage. Vilket jag kan förstå eftersom hans mage är assnygg!



Ryan Kwanten ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

dead silence! :D <3

2010-05-05 @ 19:08:11
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0