Huvudvärk, Foto och Robinson!

Såg ni Robinsom??? Det är typ en av de bästa programen som gjorts. Det värsta är att det inte finns någon "Jermo"... Det är lite synd. För då har jag ingen jag verkligen känner att jag hejar på. Men vem vet "Jermo" kanske kommer fram!

Jag har haft extrem huvudvärk. Det är hemskt men jag går på Alvedon och klarar skolan. Igår var jag dock hemma och sov hela dagen. Tillslut tyckte jag att jag skulle göra något bra så jag satte mej och målade. Den är inte färdig men när den är det så lägger jag upp den här.

Idag gick jag och Cindy och fotade. Här ser ni resultaten:





     



Hoppas ni har haft en bra vecka för imorgon är det Fredag!!!

Kommentarer
Postat av: frida

*ett av de bästa programmen...

(:

2010-10-07 @ 21:48:33
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0