Bilder på Azorerna!

Jag står vid en krater och ler! Härifrån fick vi cyckla ner till hamnen.Typ 8km! Det var superkul! Men gick snabbt för det var bara nedför... och herrcycklar utan fotbroms... japp jag kan inte cyckla på sånna!
110 km!!! WOHO!!! Johanna och Emilia på bilden i full fart!!! Go!
Bea och Johanna på kajen. Målningarna är målningar gjorda av alla som kommit hit sjövägen! Det är många och ser ut så överallt! Väldigt vacket tycker jag.
Staden Horta! En mysig liten stad med massa mysiga människor som suger på engelska.
En hemsk bild på mej när jag är shopping galen!!!
Posta vykort i fina röda brevlådor!
Frida och Sofia på Peters Café! Detta är stället som alla långseglare vill åka till. Väggarna och taken är fulla av massa flaggor och grejer ifrån alla båtar som varit här.
Vi hade också en målning men fick fylla i den lite. Det fick Matilda och Nicole göra. Och skriva in Mbi och Fst 2011.
Frida i väntan på mat. Hamburgare och pommes. Mums! Här sitter jag nu och tittar på alla som tittar på fotboll på hög volym. Men det är baaara roligt!
Imorgon lämnar vi Horta och seglar vidare mot Englands Plymouth. Mysigt!

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha, bilden på dig!♥

2011-04-20 @ 23:42:46
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha, bilden på dig!♥

2011-04-20 @ 23:42:46
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/
Postat av: embla

Vilken upplevelse Kram Momma

2011-04-27 @ 21:56:22
URL: http://emblanilsson.blogg.se/

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0