Klicka lite här och klicka lite där, simsalabim!

Frida skrev till mej igår på msn an massa saker. Hon tipsade om en app till telefonen som heter "instagram". Jag laddade ner den i hop om att det var något kul. Och det var det! Särskillt om man inte har ett bra fotoprogram på telefonen. Det är ju inte värsta as grymt men det blir fina bilder utav fula bilder.

Jag tryckte lite här och lite där och fick lite fina resultat. Vad tycker ni? Visst ser det kul ut!



Gunilla under en solig resa vid Norge!



Ett armband... ja...



Sofia, Jag, Cindy och Frida på Nordirland sittandes på en kanon. Taget av en Irländare som hete James och var jättesnäll som guidade oss runt om i staden.


Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0