Imorgon börjar lovet!

Min genaliska onda plan ser ut såhär:
Måndag: Åker jag in till stan och träffar Sofia, där ska vi köpa material till mitt hus jag ska bygga till mitt projektarbete. Sen har jag och Alexander 3 månader så han kommer troligtvis hem till mej för att mysa.
Tisdag: Alla hjärtans dag, jag vet inte vad jag och Alexander planerat men det blir nog film och godis som vanligt...
Onsdag: Jag drar iväg till åkern i Frjärås och träffar Lina! Det var ett tag sen och hon är ju min barndomskompis så vi har massa roliga minnen ihop.
Torsdag-Lördag: Jag drar ut till Frida och påbörjar vårat maraton i som kommer pågå under dessa tre dagar. Jag kommer dö.
Söndag: Alexander kommer hem till mej och så ska vi väll hitta på något kul med Olivia och ev. en av hennes kompisar.
Sen var det slut!



Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0