Slutet är nära!

I förrgår fick vi våra studentmössor! Nu känns det som om slutet är nära, många kannske vill ta studenten (och missförstå mej inte jag vill också vara med om detta) men jag kommer nog mest gråta. Då måste man helt plötsligt bli vuxen och börja ta ansvar... vet inte riktigt om jag är redo att släppas ut i den stora världen.
Vilket ni kanske förstår nu, så började jag nästan gråta när jag satte på mej den vita mössa och såg mej själv i spegeln. Jag har aldrig haft så kul som jag haft med min klass och jag älskar verkligen min skola! Det pirrade lite i min mage också. Men det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera mitt inlägg här:

Namn:
Slippa-skriva-om-allt rutan?

E-postadress: (detta kan bara jag se)

Din blogg eller hemsida:

Nu är det dax att kommentera:

Trackback
RSS 2.0